74 چاه غیرمجاز در اسلامشهر مهروموم شد / دستگیری اعضای باند سرقت محموله‌های خودروهای سنگین

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

74 چاه غیرمجاز در اسلامشهر مهروموم شد / دستگیری اعضای باند سرقت محموله‌های خودروهای سنگین
نویسنده : morteza تاریخ : سه شنبه 2 تير 1394

به گزارش خبرگزاری فارس از غرب استان تهران، امین احمدراجی بعد از ظهر امروز به مناسبت بزرگداشت هفته قوه قضائیه، در نشستی با خبرنگاران شهرستان اسلامشهر اظهار کرد: در یک سال گذشته طی شکایت اداره آب منطقه شهرستان اسلامشهر، تعداد 74 حلقه چاه آب غیرمجاز شناسایی و مهر و موم شد که با دعوت از مالکان آنها این چاه‌ها توسط خود افراد پر شد.

وی افزود: در این رابطه دو دستگاه حفاری که به‌صورت غیرمجاز در منطقه فعالیت می‌کردند، شناسایی و ضمن بازداشت مالکان آنها، دستگاه‌های مذکور توقیف و روانه پارکینگ شد.

دادستان اسلامشهر بیان کرد: در زمینه برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز و جلوگیری از تغییر اراضی کشاورزی منطقه، با همکاری جهاد کشاورزی، اداره حفاظت محیط زیست و بخشداری‌های احمدآباد، چهاردانگه و اسلامشهر بیش از 17 مورد پرونده تشکیل و مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: پس از رسیدگی به این پرونده‌ها، حکم تخریب و اعاده به وضعیت اولیه صادر شد که با اجرای حکم بالغ بر 40 هزار مترمربع از اراضی کشاورزی اسلامشهر، پاک‌سازی و به وضعیت اولیه برگشت داده شد.

احمدراجی افزود: طی یک سال گذشته 96 واحد غیرمجاز زغال‌گیری شناسایی و تخریب شد، همچنین در این مدت بالغ بر 710 مورد تخلف ساختمان و ساخت و ساز غیرمجاز رسیدگی و احکام لازم و مربوطه برای آنها صادر شد.

وی بیان داشت: در سال 93 تعداد 9 فقره قتل در سطح این شهرستان به وقوع پیوست که قاتلان هفت فقره از این قتل‌ها شناسایی و دستگیر شدند و رسیدگی به دو قتل دیگر در دستور کار مأموران قرار دارد.

این مقام مسئول تصریح کرد: در سه ماه نخست سال جاری در جریان یک فعالیت‌های یک باند سرقت از محموله‌های رانندگان تریلی و کامیون، یک فقره قتل رخ داد که عوامل آن شناسایی و دستگیر شدند.

*دستگیری اعضای باند سرقت محموله‌های خودروهای سنگین

دادستان اسلامشهر در تشریح دستگیری باند سارقان محموله‌های خودروها بیان کرد: اعضای یک باند هفت نفره که در اطراف شهرستان اسلامشهر و شهرستان‌های هم‌جوار، در مسیر آزادراه تهران ـ ساوه اقدام به سرقت می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: این افراد در اماکنی که رانندگان تریلی‌های حامل بارهای ارزشمند توقف کرده و در حال استراحت بودند یا به تنهایی در مسیر تردد می‌کردند، در یک فرصت مناسب به این رانندگان حمله‌ور شده و با تهدید آنها، خودروی حامل بار را به سرقت می‌بردند.

احمدراجی گفت: اعضای این باند که افراد خلاف‌کار و باسابقه و ساکن شهرستان بهارستان هستند، در آخرین سرقت خود و در پی ممانعت راننده 46 ساله یک تریلی حامل بار پارچه و الیاف به نام امین سبزواری، وی را در منطقه عوارضی رباط کریم مورد حمله قرار داده و پس از به قتل رساندن وی، محموله این خودرو را به سرقت بردند و جسدش را در کنار آزادراه رها کردند.

وی افزود: پس از اطلاع و شناسایی هویت جسد و انجام تحقیقات لازم، سرنخ‌هایی توسط صاحب محموله به دست آمد که در ادامه با شناسایی و دستگیری مال‌خر، عاملان سرقت شناسایی و دستگیر شدند.

دادستان اسلامشهر خاطرنشان کرد: به عنوان مدعی‌العموم از هیچ‌گونه ناامنی و ایجاد خطر برای افراد جامعه توسط عده‌ای خلاف‌کار و فرصت‌طلب گذشت نمی‌کنم و با کسانی که بخواهند به هر نحو هنجارشکنی کنند و نظم و امنیت جامعه را به خطر بیندازند برخورد قاطع خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.